קהילת לב השרון היקרה,
מתי בפעם אחרונה נשאלתם על שביעות הרצון שלכם כתושבים כאן אצלנו בלב השרון?
בעוד 10 ימים, ב-27.2, ייערכו הבחירות לרשויות המקומיות, וזאת בהתאם להחלטת משרד הפנים לקיים בחירות מוניציפאליות גם בתקופת המלחמה.
לצורך למידה אישית והרצון להבין את תחושות הקהילה, אשמח לשיתוף פעולה בשאלון קצר לגבי חמשת השנים האחרונות שעברנו יחד בלב השרון.
אם נסתכל על היבטים של שביעות רצון, נגלה כי רמת השביעות משפיעה באופן ישיר ועמוק על איכות החיים של התושבים, על התנהלות במועצה עצמה ועל היחסים בין התושבים בקהילה.
לרוב תושבים מרוצים יהיו שותפים פעילים לקידום ותרומה בקהילה. שביעות רצון מובילה לשיתוף פעולה יעיל יותר בין המועצה לבין התושבים.
זאת ועוד, אחד היתרונות המרכזיים של שביעות רצון אצל התושבים מעידה על רמת התמיכה והאמון שהתושבים יעניקו בחזרה להנהגת המועצה.
בנוסף, שביעות רצון מהמועצה מוביל ליצירת סביבת חיים פוריה ומזמינה עבור התושבים: כשהתושבים מרוצים ממגוון השירותים והפעילויות הקיימות בקהילה, הם נשארים ומשקיעים בה, דבר שמוביל לצמיחה ולפיתוח כלכלי וחברתי.
לסיכום, רמת שביעות הרצון היא עקרון מרכזי ביצירת קהילה מקומית חזקה ומתקשרת.
כשהתושבים מרוצים ומרגישים מחויבים לקהילתם המקומית, הם נותנים לה כלים לצמיחה ולפיתוח,
ויחד יוצרים סביבה של חיים, רווחה וקידום חברתי.
* אין חובה למלא פרטים אישיים, אך אודה לשיתוף הפעולה.
* פרטים אישיים לא יחשפו.
קישור לשאלון:
Comments